Naar Guinee, Conakry - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Gera Staalduine - WaarBenJij.nu Naar Guinee, Conakry - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Gera Staalduine - WaarBenJij.nu

Naar Guinee, Conakry

Door: Gera

Blijf op de hoogte en volg Gera

04 Januari 2013 | Nederland, Naaldwijk

Lieve allemaal,

Op de valreep wil ik jullie informeren dat we morgenochtend 5 januari weer voor 4 weken vertrekken naar de Africa Mercy die momenteel voor een 10 maanden durende outreach in Guinee, Conakry ligt.
Wij, Ria en Patrica en ik, gaan weer aan de slag op de operatiekamer en hopen op een mooie werkzame tijd aan boord.

Ik ga proberen wat van me te laten horen maar heb ook vernomen dat het wat moeizamer verloopt op het internet vanaf het schip. Maar ik ga mijn best doen want ik wil jullie reacties ook graag ontvangen want die bemoedigen mij altijd weer!!

Tot mails vanuit Guinee.
Liefs,
Gera

• 04 Januari 2013 - 21:36

Carla:

Veel succes Gera, een goede reis toegewenst met veel medische successen bij de medemens! hartelijke groet, Carla

• 04 Januari 2013 - 21:45

Elly:

Een goede reis morgen lieve Gera, en een mooie tijd toegewenst op de Africa Mercy! En weer een behouden thuiskomst! Wij gaan je verslag weer volgen. Hartelijke groeten van Piet en El

• 04 Januari 2013 - 21:48

Saskia:

Opnieuw succes aan boord Gera. Wens je veel gezondheid en kracht om dit werk te kunnen doen. liefs Saskia

• 04 Januari 2013 - 21:48

José:

Ik wens jullie een goede reis! En natuurlijk weer veel succes bij het mooie werk! Maak er ook voor jullie zelf een mooie tijd van.
    Groetjes uit Emmen!

• 04 Januari 2013 - 22:00

Anthon:

Gera, ik hoop je op te halen van het vliegveld, er is alleen een probleempje, er arriveren nog 50 andere nieuwe crew members a.s. zaterdag. Tot ziens.

• 04 Januari 2013 - 22:51

Anja:

Hoi Gera goede reis en weer veel succes met alles. groetjes Anja

• 04 Januari 2013 - 23:08

Heleen:

Lieve Gera, dat is echt op de valreep! Wij wensen jou heel veel succes, sterkte en gaan weer met je mee.
    Lieve groeten van de verduijnen.

• 04 Januari 2013 - 23:30

Karin, Ed, Eddy En Wendy:

Lieve Gera, heel veel succes en voldoening toegewenst bij je werk in Guinee! We zullen je belevenissen weer graag gaan volgen via de mail. Een goede reis toegewenst en de groeten aan jou, Rit en Patricia. Hou je taai!
    XXX Karin, Ed, Eddy en Wendy

• 04 Januari 2013 - 23:44

Cor V.d. Meulen:

Hallo Gera,

Adrie zou nu ongetwijfeld een berichtje naar je gestuurd hebben. Zeer tot mijn verdriet kan zij dat niet meer doen. Daarom wil ik je nu een goede reis en een "vruchtbare" tijd in Afrika toewensen.
    Bovenal wens ik jou en je collega's God's zegen bij alles wat jullie daar doen.

Hartelijke groet,
    Cor

P.s.: Ook Jaap en de kinderen veel sterkte toegewenst!

• 05 Januari 2013 - 17:58

Arie En Willy:

Hallo Gera, Patricia en Ria,
    Welkom aan boord op de Mercy ships in Guinee. Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. De reis lijkt wel een reunie, met zoveel jullie zijn vertrokken, bijpraten en je bent er. Succes met het werken de komende weken. Ben nieuwsgierig naar jullie belevenissen, zie jullie reisverslagen tegemoet.
    Hartelijke groetjes,

Arie en Willy

Ps. Cor, fijn te lezen, dat jij ook een bericht hebt kunnen schrijven !!

• 06 Januari 2013 - 13:32

TOOS KAUFFMAN :

Lieve Gera ik lees net pas je berichtje we zaten zonder internet heel veel succes voor jullie hopen dat het een mooie vruchtbare reis voor jullie mag zijn .We blijven je volgen groetjes uit Naaldwijk .

• 06 Januari 2013 - 16:19

Bert Spijksma:

Heel veel succes Gera de komende weken, Nelleke en ik gaan je belevenissen volgen!

gr.
    Bert

• 07 Januari 2013 - 08:47

Nelleke Spijksma:

Gaan we zeker doen! Een hele goeie tijd en Gods Zegen.
    Groetjes, Nelleke

• 07 Januari 2013 - 09:12

Witzies:

Lieve Gera,
    Je bent nu alweer aangekomen...
    Hebben jullie een goede reis gehad?
    Ik ben benieuwd hoe jullie zijn opgehaald (na het bovenstaande berichtje
    gelezen te hebben).

Wij wensen jullie een heel goede tijd toe en Gods onmisbare zegen.
    Hopelijk is er veel werk te doen zodat jullie je tijd nuttig kunnen besteden.
    Geniet ook van de tijd daar met elkaar!
    Lieve groeten van ons

• 07 Januari 2013 - 09:13

Witzies:

Ff voor t thuisfront; veel succes weer de komende tijd en Anna; houdt de mannen maar goed onder de duim!

• 07 Januari 2013 - 10:35

Maaike H:

Hey Gera,

Denk dat je inmiddels alweer druk aan het werk bent maar heel veel succes weer!!
    Wacht vol verwachting op je volgende verslag!!

• 07 Januari 2013 - 12:41

Jurgen Lindenhols:

Hoi Gera,
    heel veel zegen de komende tijd!

groeten,
    Jurgen

• 07 Januari 2013 - 21:20

Ina:

Ha lieve Gera,

Super goede en bovenal gezegende tijd!!

Hartelijke groetjes, Ina xx