Weer naar Guinee - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Gera Staalduine - WaarBenJij.nu Weer naar Guinee - Reisverslag uit Conakry, Guinea van Gera Staalduine - WaarBenJij.nu

Weer naar Guinee

Blijf op de hoogte en volg Gera

27 Februari 2019 | Guinea, Conakry

Lieve lezers,

Komende zondag 3 Maart gaan Patricia en ik weer naar Guinee om daar op het hospitaalschip, de Africa Mercy op de operatiekamers mee te gaan werken voor 3 weken.
We waren in 2013 ook al in Guinee en het heeft wel iets bijzonders om terug te komen in een land en te zien hoe het daar gaat en misschien ook bekende mensen te gaan ontmoeten.
Het is weer een voorrecht om te mogen gaan en een klein stukje van onze tijd, energie en welvaart te delen met mensen die het zo veel minder goed getroffen hebben...en daar zelf ook weer van te leren en rijker door te worden.
We nemen jullie graag weer een beetje mee in het mooie werk van Mercy Ships, een organisatie die nieuwe hoop en vertrouwen brengt aan vergeten mensen omdat zij ook bijzonder en het waard zijn!!

Tot volgende week via deze site.
Groeten,
Patricia en Gera

• 27 Februari 2019 - 05:44

Alize:

Hoi Gera (en Patricia),
    Een heel gezegende tijd gewenst! Ik ga jullie weer met plezier volgen.
    Groetjes, Alize

• 27 Februari 2019 - 13:32

Anita Antonis:

Lieve Gera en Patricia,

Een hele fijne tijd in Guinee, zo bijzonder wat jullie al jarenlang doen daar voor de mensen en de organisatie

Ook wij blijven jullie volgen vanuit het Brabantse.

groetjes,
    Theo en Anita Antonis

• 27 Februari 2019 - 15:22

Marjon:

Lieve Gera en Patricia,

Fijn dat je ons weer op de hoogte houdt van wat jullie mogen gaan doen in Guinee.

à Dieu
    Kees en Marjon

• 27 Februari 2019 - 16:12

Carla:

Een mooie tijd gewenst, Gera!

• 27 Februari 2019 - 18:42

Heleen:

Wens je weer een mooie tijd toe, samen met Patricia en uiteraard ga ik je volgen. Liefs van Heleen

• 28 Februari 2019 - 01:10

Isa:

Lieve Gera,

Wat geweldig!
    Een goede reis zondag en ik ga je weer volgen,

Dikke kus
    Isa

• 01 Maart 2019 - 10:42

Janneke:

Hoi Gera,

succes weer deze reis. Ik wens je weer mooie en bijzondere momenten toe bij jullie mooie werk.

groetjes Janneke

• 01 Maart 2019 - 15:24

Annie:

Gera en Patricia
    Een goede tijd wens ik jullie toe met die momenten om andere mensen en kinderen weer gezond en gelukkig te maken.

• 02 Maart 2019 - 13:31

Bianca:

Hallo Gera,
    Ik wens je weer een mooie tijd aan boord met Patricia, en voor morgen een veilige reis!!!
    Hartelijke groeten van Bianca.

• 04 Maart 2019 - 08:08

Mieke Borst:

Hi Gera,

Een hele fijne,goede tijd op de A.M. toegewenst!
    Heerlijk om daar weer te kunnen werken.
    Groeten,
    Mieke Borst

• 04 Maart 2019 - 14:46

Witzies:

Lieve Gera en Patricia,

Wat fijn dat jullie weer samen op reis gaan.
    Succes met de voorbereidingen en veel zegen toegewenst!

Liefs

• 06 Maart 2019 - 14:49

Piet Pronk:

Hoi Gera,

bedankt voor je berichtje, van Jaap hoorde ik dat de reis voorspoedig is verlopen en inmiddels op je bestemming bent aangekomen.

Ik wens je de komende drie weken succesvolle operaties toe met je collega's,,
    tot over een paar weken,

hartelijke groeten,

Piet Pronk

• 08 Maart 2019 - 09:10

Wilma Van Stiphout:

Wat fijn dat jullie weer kunnen en mogen helpen Gera. Zo mooi wat jullie voor de mensen daar allemaal doen. Fijne tijd gewenst !