Weer naar het schip, nu in Kameroen - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Gera Staalduine - WaarBenJij.nu Weer naar het schip, nu in Kameroen - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Gera Staalduine - WaarBenJij.nu

Weer naar het schip, nu in Kameroen

Blijf op de hoogte en volg Gera

09 Maart 2018 | Kameroen, Douala

lieve allemaal,

Morgenvroeg vertrekken we weer naar het schip voor 3 weken vrijwilligerswerk aan boord van de Africa Mercy.
Heel onverwachts.....we stonden wel op de reservelijst maar doorgaans is het erg lastig om op korte termijn vrij te krijgen.
Dit verzoek kwam van het schip omdat er afzeggingen van collega's waren en lukte het Patricia en mij om, met wat geregel, vrij te krijgen op ons werk dus....wat een verrassing dat we toch konden gaan.
Alhoewel....bijna nog een kink in de kabel omdat we over het hoofd gezien waren in Texas bij het aanvragen van een visum. Dat hebben we afgelopen week zelf geregeld hier in Nederland, best even spannend maar dinsdag had ik mijn visum en Patricia gisteren...
Nu is het dus wel zeker en wil ik jullie ook even laten weten wat er op stapel staat...
We gaan om half 8 de lucht in, stappen over op Parijs en zijn dan volgens het reisschema om half 6 in Douala.
Vandaag de laatste dingen regelen, koffer pakken en dan gaan we er weer voor...
Ik hoop jullie weer op de hoogte te gaan houden wat betreft al het werk wat gedaan wordt op het schip voor de mensen van Kameroen.
Super fijn als jullie weer meelezen en dus meeleven.

Tot de volgende keer, vanuit Kameroen!
Liefs,
Gera (en Patricia)

• 09 Maart 2018 - 13:53

Marjon:

Lieve Gera en Patricia,

Veilige reis gewenst en een goede tijd aan boord en ook voor jullie thuisfront....

à Dieu
    Kees en Marjon

• 09 Maart 2018 - 14:26

Marja Sonneveld:

lieve gera en patricia

prachtig dat jullie weer tyd krijgen en maken voor dit prachtige werk!en ook jullie families er acher staan top
    onlangs sprak ik een oudere man in naaldwijk die ook zo onder de indruk was van je verhaal gera!het had zijn hart geraakt odat je het ook echt met hart en ziel beleeft en doet!!!
    wens jullie een gezegende tyd
    liefs marja sonneveld

• 09 Maart 2018 - 18:03

Jose Adam:

Fantastisch dat jullie weer gaan en veel goed werk gaan doen voor deze mensen.
    Fijn dat we weer digitaal met jullie mee mogen gaan.
    Een goede reis alvast!

• 09 Maart 2018 - 18:06

Annie:

Ga jullie zeker weer volgen...en hoop dat jullie veel goed werk kunnen verrichten voor de medemens!!

• 10 Maart 2018 - 09:45

Wilma Van Stiphout:

Geen idee dat je weer ging Gera. Fijn weer met Patricia. Veel mooie operaties geeenst en natuurlijk ook plezier. Geweldig dat kullie het weer doen. Zal de verslagen graag lezen.
    Liefs
    Wilma

• 10 Maart 2018 - 16:07

Eefje:

Lieve Gera en Patricia,

Als je dit leest, zijn jullie alweer aan boord van het schip. Hopelijk krijgen jullie weer een fijne slaapplek..
    Succes met alle eerste indrukken weer, geniet van de zondag en voor maandag een heel goede start toegewenst met veel werkplezier en mooie operaties! veel liefs voor beiden xx

• 11 Maart 2018 - 09:54

Heleen:

Goedemorgen Gera en Patricia,
    Wat fijn dat jullie kunnen en mogen gaan. We wensen jullie een heel goede reis en een mooie tijd op het schip. Uiteraard gaan we jullie volgen. Liefs...

• 11 Maart 2018 - 14:13

Adrienne:

Wauw....wat gaaf dat jullie zo onverwachts gewoon gaan!
    Bless!

• 12 Maart 2018 - 19:30

Theo En Anita Antonis:

Hoi Gera,
    Weer een hele mooie tijd daar
    we gaan jullie weer volgen
    groetjes uit Bergeijk