Weer naar Madagascar! - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Gera Staalduine - WaarBenJij.nu Weer naar Madagascar! - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Gera Staalduine - WaarBenJij.nu

Weer naar Madagascar!

Blijf op de hoogte en volg Gera

08 Februari 2016 | Madagascar, Toamasina

Lieve lezers,

We gaan weer een maand meewerken aan boord van de Africa Mercy in Madagascar.
Op 18 februari vertrekken Patricia en ik samen vanaf Schiphol om 20.30 en hopen dan zondagavond op het schip aan te komen in Toamasina/Tamatave.
Een voorrecht om weer te mogen gaan en om dat met een goede vriendin te kunnen doen, samen uit onze comfortzone te stappen, ook al gaan we ondertussen naar bekend terrein. Het blijft een uitdaging, man en kinderen achter laten en in voegen in het Mercy Ships leven....

Mercy Ships is voor een tweede outreach van 10 maanden in Madagascar en doet fantastische dingen voor de bevolking, die niet of nauwelijks bij gezondheidszorg kan komen.
Deze maand wordt er door Metterdaad actie gevoerd voor Mercy Ships. Er wordt er in de Visie (tv gids EO) en op de tv aandacht besteed aan de organisatie en beelden vertoond van het schip in actie in Madagascar.

Ook op de site van mercyships.nl kunt u van alles lezen en filmpjes zien over het werk en verhalen van vrijwilligers maar ook van patiënten.

Tijdens de periode aan boord zal ik ook weer proberen verslag te doen van het leven aan boord en wat er zoal op onze weg komt.
Fijn als jullie weer 'meegaan" deze keer!

Liefs, Gera

• 08 Februari 2016 - 22:20

Heleen:

Hoi lieve Gera,
    natuurlijk gaan we weer mee! Geweldig dat je dit weer wilt doen.
    Succes met de laatste voorbereidingen.

• 08 Februari 2016 - 22:29

Arie En Willy:

Ha die Gera, succes met alle voorbereidingen voor een nieuwe tijd aan boord van het schip.
    Het aftellen is weer begonnen .... We zien je verhalen tegemoet. Hartelijke groetjes, Arie en Willy

• 08 Februari 2016 - 22:32

Annie:

Hoi Gera,
    Het is bijna zo ver!! Ik had al van je moeder gehoord dat je in februari weer aan boord zou gaan.
    Sterkte dan maar weer voor jou en Patricia en natuurlijk alle achterblijvers. Ik leef mee!!!

• 08 Februari 2016 - 22:38

Anthon Vonk:

Gera, het is jammer dat we elkaar niet meer ontmoeten aan boord.

• 08 Februari 2016 - 22:51

Ada Groenewegen:

Gera weer een hele mooie en waardevolle tijd toegewenst op het MercySchip.
    Groetjes, Nic en Ada Groenewegen.

• 08 Februari 2016 - 22:51

Eefje:

Lieve Gera en Patricia,

Veel succes met alle laatste dingen. Volgende week gaat het weer gebeuren!
    Natuurlijk ga ook ik jullie weer volgen en meeleven.
    xxx

• 09 Februari 2016 - 09:38

ANTON VANl LEERDAM:

Leuk om alles weer te volgen.

• 09 Februari 2016 - 10:11

Andrea:

SUCCES!!!

• 09 Februari 2016 - 10:28

Janneke:

Hoi Gera,

wat geweldig dat je dit toch elke keer weer doet. Succes met de voorbereidingen en ik ben weer benieuwd naar al je verhalen.

groetjes Janneke

• 09 Februari 2016 - 14:09

Carla:

Bedankt Gera, dat jullie dit weer doen! Succes in alle dingen!

• 11 Februari 2016 - 19:03

Trudie Van Giesen:

Hoi Gera,
    Gaaf zeg ik reis door jou verslag met je mee.
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat mee maken.

Succes,
    Gr Trudie

• 12 Februari 2016 - 22:30

Marjon:

Ha Gera,

Fijn dat je ons weer laat "meereizen".
    Succes met de laatste voorbereidingen.
    groetjes aan je thuisfront.
    a Dieu, Kees en Marjon

• 15 Februari 2016 - 18:19

Bianca:

Hallo Gera,

Nog even en dan ga je weer na het mooie Madagaskar en fantastisch werk doen.
    Deze keer zal ik jullie niet zien. Wens je een heel goede reis en mooi verblijf toe!
    En natuurlijk ook voor Patricia.

Groetjes van Bianca.

• 16 Februari 2016 - 16:59

Ria:

Lieve Gera en Patricia, heel fijne tijd
    Hartelijke groet.

• 16 Februari 2016 - 21:57

Mieke Borst:

Hoi Gera en Patricia,een hele goede fijne tijd toegewenst! Een beetje jaloers ben ik wel op jullie,ik mis het ontzettend het werken op de Africa Mercy!

Groeten aan alle bekenden,liefs,Mieke

• 17 Februari 2016 - 13:53

Marja Sonneveld:

fijn Gera dat je weer kan en mag meewerken aan dit mooie werk!
    ik heb pas een stukje gezien bij eo metterdaad!bijzonder hoe deze mensen een nieuw leven ontvangen!en al die vrijwillegers,die zich inzetten!maar ook jullie mannen en kinderen die erachter staan!
    groetjes en een gezegende tyd toegwenst marja sonneveld

• 20 Februari 2016 - 13:58

Ellie Hofland:

Lieve Gera,
    Fantastisch dat je weer mag gaan om mensen te helpen.Ik weet hoe fijn het is om dat te kunnen doen en de blijdschap te mogen ontvangen.Wij popelen alweer om naar Oeganda te gaan maar met het been wil het nog steeds niet zoals ik zou willen.Een hele goede tijd aan boord en tot weerziens

• 22 Februari 2016 - 09:40

Janine:

Gaaf Gera dat je dit weer doet! Een mooie tijd toegewenst in Madagascar! Wees gezegend om een zegen te zijn en nieuw leven te geven aan de mensen daar. Ik bid voor je. liefs